لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
آلگری : یووه باید مثبت فکر کند

آلگری : یووه باید مثبت فکر کند

ماسیمیلیانو آلگری سرمربی یوونتوس پس از پیروزی دو بر صفر تیمش در برابر المپیاکوس در زمین حریف، در مصاحبه مطبوعاتی بعد از بازی شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

 

مکس آلگری می خواهد یوونتوس تحت هدایت او همواره به پیروزی برسد، اما از هواداران می خواهد از منفی بافی درباره لیگ قهرمانان پرهیز کنند و مثبت اندیش باشند.

 

خوان کوادرادو و فدریکو برناردسکی موفق شدند دربرابر المپیاکوس گلزنی کنند و یوونتوس با پیروزی دو بر صفر در این بازی پشت سر بارسلونا در رده دوم گروه قرار گرفت.

 

آلگری به مدیاست پریمیوم گفت:

 

ما در نیمه دوم خیلی اشتباه داشتیم بنابراین عصبانی شدم، و این موضوع همیشه خطرناک است به ویژه در اروپا. روی یک ضربه کرنر المپیاکوس می توانست حساب کار را به تساوی یک بر یک بکشاند اما واکنش زیبا و بسیار خوب شزنی مانع از باز شدن دروازه ما شد.

 

ماسیمیلیانو آلگری ادامه داد:

 

این بازی مانند یک فینال بود، ما نیاز به پیروزی داشتیم و نباید منتظر نتیجه بازی بارسلونا و المپیاموس می ماندیم. ما بیشتر پیشرفت کنیم و ثبات بیشتری داشته باشیم. ما در نیمه دوم پاس های اشتباه زیادی داشتیم و موقعیت های خطرناک چندانی ایجاد نکردیم. شما مجبورید لحظاتی از مسابقه را که عملکرد تیم مورد، تاییدتان نیست را درک کنید و منتظر بمانید تا آن اشتباهات را برطرف کنند. ما در موقعیت مشابهی در برابر ناپل بودیم چون ما بیش از حد ایستاده بودیم و شما نمی توانید بازی را هنگامی که ایستاده اید کنترل کنید. ما باید برروی اشتباهات فنی زیادی کار کنیم. هنگامی که شما درحال هدایت تیم هستید و تیم مقابل فشار ایجاد میکند، به طور طبیعی این یک نوع بازی متفاوت برای شروع است. این یک نوع بازی است که ما در آن احتیاج داریم که بهتر کار کنیم و تمرکز کنیم روی اشتباه نکردن. هنگامی که نتیجه یک بازی برایتان اهمیت زیادی دارد و پیروزی می خواهید مجبورید همانند یک جگوار عمل کنید چون نتیجه مسابقه ممکن است در یک لحظه عوض شود بنابراین ما نمی توانیم تا پیش از سوت پایان بازی چیزی را تمام شده قلمداد کنیم.

 

پائولو دیبالا ظاهرا از تعویضش با میرالم پیانیچ زیاد راضی نبود با وجود اینکه جواهر بارها و بارها توپ را از دست داده بود. نظرتان چیست؟

 

در حال حاضر، همه چیز برای پائولو مناسب نیست، اما در فصل گذشته نیز این اتفاق افتاد. پائولو احتیاج دارد که آرام باشد و به کارهای ساده ادامه دهد، او باید سخت تمرین کند و به سطح تناسب اندام متناسبی دست پیدا کند.

 

آلگری در واکنش به جوک اعتراض آمیزی که در استدیو در مورد تعداد فینال های لیگ قهرمانانی که با یوونتوس در آنها شکست خورده ساخته شده، گفت:

 

هواداران یوونتوس این نگرش منفی را در ذهن هایشان دارند، اما رسیدن به فینال لیگ قهرمانان هرگز آسان نیست. آنها همیشه می گویند که ما در دو فینال شکست خوردیم و نمی گویند که ما دوبار در سه سال اخیر به فینال لیگ قهرمانان رسیده ایم. من می خواهم که آنها مثبت اندیشی بیشتری داشته باشند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
محمدرضا طاهری منش
محمدرضا طاهری منش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: